Vyhledat

CNG v nákladní dopravě pro městské a vnitrostátní přepravy

Abychom mohli na plno vjíždět do měst a řešit důležitou potřebu Země v podobě snižování emisí CO2, máme z čeho vybírat protože nám automobilky připravují nádherné kamiony s plnohodnotným využitím v centru i v mezinárodní dopravě.


Volvo


  • Volvo FE CNG  Je poháněn plynem a běží pouze na CNG (buď zemní plyn nebo bioplyn), což snižuje emise CO2 . Zároveň je stejně produktivní a efektivní jako Volvo FE s dieselovým pohonem.

  • Ve „Volvo FE“ s CNG se skrývá motor Euro 6 – poháněný výhradně stlačeným zemním plynem nebo stlačeným bioplynem. Využívá technologii zapalovacích svíček a produkuje výkon 320 k a točivý moment 1356 Nm.

  • Nákladní vozidlo je vybaveno s automatickou převodovkou. Můžete proto očekávat stejnou produktivitu a stejné jízdní vlastnosti, jaké vám přinese běžné Volvo FE. 

  • Tento vůz poháněný s CNG je vyvinut tak, aby byl ideální pro krátké cesty s častými zastávkami, například pro odvoz odpadu nebo rozvoz po městě.


Iveco


  • New Eurocargo Natural Power CNG, je nabízeno v „super-eco“ 210 koni šestistupňového motoru Tector, poháněného stlačeným zemním plynem (CNG). Díky přepracování zapalovacích cívek, ofukovacího ventilu, pístů a kroužků získala společnost Iveco významné výhody v účinnosti, emisích a údržbě vozidla. 

  • Snížené emise ve srovnání s normami Euro VI: o 95 % méně částic, o 25 % až 70 % méně oxidu dusného, a až o 15 % snížení emisí CO 2, nebo až o 95 % méně při použití bioplynu.

  • Již splňuje emisní požadavky Euro VI, krok C, může vstoupit do vyhrazených prostor v centrech měst, což je klíčová výhoda při misích s více kapkami.


Mercedes


  • Motory na zemní plyn jsou založeny na fosilních palivech, a proto jsou přechodovou technologií na cestě k CO2-neutrální dopravě. 

  • Varianta o 18 a 26 tunách je poháněna motorem o objemu 7,7 litru s točivým momentem 302 k a točivým momentem 1200 Nm. MB Actros CNG má také automatickou převodovku Allison (6 rychlostních stupňů + 1 zpátečka) pro plynulý a nepřetržitý přenos výkonu.

  • Motor CNG pracuje podstatně tišší než dieselový motor a pokud se naplníte bioplynem, Sternen-Truck také emituje o 95 procent méně emisí CO 2 . To je dobré pro životní prostředí a řidiče! Díky nízkým provozním nákladům je nákladní vozidlo CNG ještě levnější než jeho dieselové bratry.


Renault


  • Renault Trucks D Wide 18 s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG) disponuje motorem Euro 6 na stlačený zemní plyn, objemem 9 litrů a výkonem 320 k.

  • Renault Trucks D Wide je dostupný v konfiguracích 4x2 o celkové hmotnosti 19 tun a 6x2 o hmotnosti 26 tun a schopen provozu jak na CNG, tak biometan. Je vybaven šestiválcovým motorem Euro 6 NGT9, který využívá dynamických vlastností a komfortem řízení jako dieselový motor, avšak s nižší úrovní hluku vyvine větší točivý moment. K dispozici ve dvou provedeních, s převodovkou Allison série 3200, která je ideální pro popelářská vozidla.


Scania


  • Streamline G340 CNG jsou vybaveny pětiválcovými motory o objemu 9,3 l s výkonem 250 kW (340 k) při 1900 min-1 a točivým momentem 1600 N.m dostupným od 1100 do 1400 min-1. S tímto motorem spolupracuje šestistupňová automatická převodovka.

  • Scania nabízí udržitelná a inovativní řešení v oblasti dopravy a kamion nové generace CNG R410 je jedním z takových příkladů. Jedná se o ekologické a nákladově efektivní řešení, které umožňuje snížení emisí CO 2 a dalších emisí o 15%. Nabízí potenciál palivové účinnosti i hodnotu tichého provozu s dynamickými charakteristikami ekvivalentními 13 litrové naftě.

  • Poptávka po „čistých přepravách“ v Evropě roste – počínaje organizacemi pro energetiku a přepravu potravin a nápojů. Zemní plyn v porovnání ceny fosilních paliv má výraznou úsporu i mezi produkovanou energií a množstvím emisí škodlivin. Přispívá ke snižování smogu a skleníkového efektu.

© Copyright dispečink365