top of page
Vyhledat

Elektromobilita potřebuje při rozvozu ve velkoměstech různou strategii

Elektřina se jako alternativní pohon začíná uplatňovat při zásobování městských center. Do své flotily nákladních vozidel zařadila elektrická auta také logistická firma DB Schenker a testovala, jak se jejich uplatnění liší v podmínkách různých měst.

Pět elektrovozů Fuso eCanter firma využívá pro koncové doručování hned v několika německých městech – v Berlíně, Frankfurtu nad Mohanem a ve Stuttgartu. Při testování e-kamionů se potvrdilo očekávání, že v různých evropských městech se podmínky pro logistiku velmi odlišují. Například v Berlíně je potřeba počítat s velkou rozlohou metropole a také faktem, že do města proudí mnohem více zboží než opačným směrem. Navzdory tomu zde probíhají testy rozvozových elektromobilů, a to i ve smíšených flotilách s naftovými vozy.


Více na toto téma v článku https://logistika.ihned.cz/c1-66731600-elektromobilita-potrebuje-pri-rozvozu-ve-velkomestech-ruznou-strategii-potvrdilo-to-testovani-elektrickych-vozidel-v-nemecku

1 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Ve slovenském týdeníku Trend vyšel zajímavý rozhovor o problémech v nákladní dopravě. Část z něj je zaměřena na problematiku nedostatku řidičů kamionů. Upozorňujete i na problémy s nedostatkem řidičů

Od 1.1.2023 dojde na Rakouských dálnicích ke zvýšení mýta. Mýtné (v EUR) v Rakousku pro vozidla nad 3,5 t od 1.1.2023 Pohon E/H2 platí pro elektrické nebo vodíkové kamiony Noční tarif platí mezi 22:00

bottom of page