top of page
Vyhledat

EU vydala nová pravidla pro kabotáž

V úředním věstníku EU dnes vyšla další novelizace pro řidič NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2020/1055, kterým se mění nařízení (ES) č. 1071/2009, (ES) č. 1072/2009 a (EU) č. 1024/2012 za účelem jejich přizpůsobení vývoji v odvětví silniční dopravy


Kabotáž


  • Podnikatelé v silniční nákladní dopravě nesmějí provádět s týmž vozidlem nebo, v případě soupravy, s týmž motorovým vozidlem kabotáž ve stejném členském státě po dobu 4 dnů poté, co v tomto členském státě kabotáž dokončily.

  • Znamená to, že řidič smí provádět kabotážní přepravu po dobu 7 dnů a to tři kabotážní přepravy posobě. Následně musí být "Pauza" proluka mezi další uskutečněnou kabotážní přepravou nejméně po dobu 4 dnů.



59 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Ve slovenském týdeníku Trend vyšel zajímavý rozhovor o problémech v nákladní dopravě. Část z něj je zaměřena na problematiku nedostatku řidičů kamionů. Upozorňujete i na problémy s nedostatkem řidičů

Od 1.1.2023 dojde na Rakouských dálnicích ke zvýšení mýta. Mýtné (v EUR) v Rakousku pro vozidla nad 3,5 t od 1.1.2023 Pohon E/H2 platí pro elektrické nebo vodíkové kamiony Noční tarif platí mezi 22:00

bottom of page