Vyhledat

Itálie: dálniční poplatky do přístavu v Janově

Od 6. 7. jsou na dálničních úsecích, které vedou do Janova, střídavě dlouhé fronty, kvůli kontrolám v tunelech, které zastavují provoz v noci a často pokračují až do rána. Situace, která způsobuje silné protesty silničních dopravců, pracovníků a v celém dodavatelském řetězci, je velmi napjatá.

Prezident Federlogistica Luigi Merlo vysvětluje, že za posledních dvacet let se tři ligurské přístavy rozrostly, zatímco silniční síť se nezvětšila. Důvodem je skutečnost, že minulé řízení programu Autostrade per l'Italia, kromě toho, že bylo z investičního hlediska naprosto nedostatečné, také snížilo cenu s tím, že pro svou zemi nemá žádný význam ani logistické funkce, a jedná výhradně jako výběrčí daní.

První návrh sdružení se týká mýtného, které spočívá k vybírání mýtného z dálnic v Janově i na přístavní systém, alespoň do návratu k finanční stabilizace státu. Tento příjem musí být použit k „zahájení okamžitých opatření s cílem snížit nepohodlí silniční dopravy a kompenzovat snížení všech tarifů v přístavech, aby si zákazníci přístavů nevybrali jako alternativu zahraniční přístavy. Toto opatření by bylo rovněž důležité k „opravě“, i když v malém rozsahu, vyloučení italských přístavů ze zdrojů stanovených v nařízení o opětovném spuštění.

Druhý bod se týká posílení železniční dopravy snížit náklady na železniční tratě, zdůraznit jejich použití v rámci Merlo. Prezident Federlogistica také vyzývá k rozšíření otevření přístupu k přístavům, zvýšení digitalizace a aplikací pro silniční dopravu a logistiku.



Všeobcené obchodní podmínky >

Kontakt:

digiCHAIN s.r.o.

IČ: 07315694

d365@d365.cz

© Copyright D365.cz