Vyhledat

Karta Twisto mění podmínky pro své klienty

Své klienty nepotěší chystané změny služeb, které si oblíbená karta vysloužila. Karta Twisto přišla s nepříjemným faktem, který bylo nutné pro jejich udržitelnost zajistit.

Každý z nápadů, které se na trhu pro zákazníky vytváří, musí časem začít vydělávat. Prudký vzestup, se zpomalí a jejich strůjci musí začít postupně vložené úsilí přeměnit ve finance, které udrží dobrý nápad při životě.

O jaké změny se tedy jedná?

  • vyúčtování půjde od 1. srpna 2020 uhradit kartou jen tehdy, pokud bude do výše 10 000 Kč

  • u vyšších transakcí budete muset zvolit držitel karty převod na účet, například pomocí QR kódu, který Twisto vygeneruje

Převod se může pojit s delší dobou trvání převodu peněz a Twisto tedy dopuručil takovéto platby v dostatečném předstihu, aby měl klient jistotu, že bude platba provedená včas.

Z každé platby musí uhradit klient poplatek poskytovateli platební brány a v součtu se může jednat o sta tisíce korun měsíčně, v závislosti na tom, jakou formou klienti své vyúčtování hradí. Tyto poplatky za klienta uhradit, vyjde společnost na milion korun v řádu jednoho měsíce.

Pokud se Twisto rozhodne poplatek navýšit, musí své klienty informovat nejpozději 10 dnů před zahájením nového poplatku. Následně již mohou podmínky měnit dle libosti.

  • U placeného tarifu Premium, který stojí 99 Kč měsíčně se omezí služba zvýhodnění v libovolné částce směny měn, která se omezí na maximální hodnotu 16 500 Kč za nejlepší kurz. Ve vyšších částkách, se bude počítat dle kurzu ČNB.


Pozitivní zprávou bude možnost nově rozložit do splátek nákup v hodnotě 1 500 Kč, avšak do maximální výše 10 000 Kč.