top of page
Vyhledat

Opět otázky "jak je to s tím Německem" tento týden

Včera jsme napsali článek, ve kterém vysvětlujeme jak je to vlastně s tím Německem.

V zásadě téměř všechny informační portály, které znáte, kopírují od sebe navzájem - když jeden udělá chybu, chybu udělají všichni. Jsme k vám maximálně úpřimní - na našem portálu nenajdete zkopírovanou informaci od jiného portálu s tím, že doufáme "když to tak mají ostatní tak to musí být pravda" ani "když to mají blbě všichni, tak nás to omlouvá". Prostě nemáme informaci z oficiálního zdroje, že by zítra zákaz v Německu byl a věnujeme tomu následující hodiny, abychom hledali pro vás dál.

My nekopírujeme a na jiné portály nekoukáme - pracujeme s oficiálními zdroji a i přes intenzivní hledání na oficiálních vládních serverech v Německu se nám zatím nepodařilo potvrdit, že by výjimky v některých spolkových zemích neplatily nebo všeobecně, že by výjimky v Německu neplatily.

Zatím tedy platí náš přehled v přiložené tabulce - protože to ukazuje Německý Spolkový úřad pro přepravu zboží. Pokud zjistíme nové skutečnosti, budeme vás neprodleně informovat. Samozřejmě chybu může udělat každý - i ten spolkový úřad. Budeme velmi vděčni, pokud by někdo narazil na jinou informaci přímo z Německa a poslal nám ji.

P.S.: Máme radost, že jiné portály začínají kopírovat nás. Vy ale víte, kde najdete ty nejlepší informace 🙂




79 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Ve slovenském týdeníku Trend vyšel zajímavý rozhovor o problémech v nákladní dopravě. Část z něj je zaměřena na problematiku nedostatku řidičů kamionů. Upozorňujete i na problémy s nedostatkem řidičů

Od 1.1.2023 dojde na Rakouských dálnicích ke zvýšení mýta. Mýtné (v EUR) v Rakousku pro vozidla nad 3,5 t od 1.1.2023 Pohon E/H2 platí pro elektrické nebo vodíkové kamiony Noční tarif platí mezi 22:00

bottom of page