Vyhledat

Přibude i u nás na vnitrostátních linkách CNG?

Logistická společnost Universal Transport nedávno přidala do svého vozového parku první nákladní vozidlo CNG (Compressed Natural Gas). Vůz bude v budoucnu používán pro zákazníka v leteckém průmyslu a bude přepravovat nadměrný náklad třikrát až šestkrát týdně v kyvadlové dopravě mezi různými místy.


Cílem je, aby byla logistika dlouhodobě udržitelnější a ekologičtější díky používání inovativních pohonů a paliv, říká Holger Dechant, generální ředitel skupiny Universal Transport v rozhovoru pro německý web Verkehrsrundschau: „Pokud se nákladní automobil na CNG osvědčí v praktickém používání a úsporách, musíme posílit náš vozový park o více takovýchto vozidel. Rovněž je třeba vzít v úvahu faktory, jako je budoucí oblast použití a hustota čerpacích stanic, které jsou k dispozici, protože směrování objednávek je ve velkoobjemovém a vysokovýkonném provozu neměnné. Spolehlivost vozidel, a tím i naše služby, musí být vždy zaručeny. “


„Pohon CNG je nízko emisní a již snadno dostupná alternativa k běžným dieselovým motorům. Emise CO2, ale také emise dusíku, jemného prachu a částic jsou výrazně sníženy. Kromě toho je nákladní automobil poháněný plynem mnohem tišší. Rozhodli jsme se proto otestovat pohonný systém, pro který bude používán nákladní automobil."


Kromě prvního kamionu CNG již Universal Transport integroval do vozového parku několik elektromobilů. Prozatím s dobrým ohlasem.


Kdo z vás jezdí s CNG vozidlem? Jak jste s nim spokojeni?


Zdroj obrázku: Verkehrsrundschau




21 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Kalendář zákazů jízdy pro svátky a prázdniny na červen 2023 2.6. (čtvrtek) Itálie - 07:00 - 22:00 pro nákladní vozy nad 7,5t Rakousko - 09:00 - 22:00 na A12 a A13 ve směru Itálie 4.6. (sobota) Francie

Zvýšené mýto pro kamiony má přinést Německému rozpočtu dodatečných 41,5 miliard EUR za 5 let a sloužit k financování výstavby silniční infrastruktury. Kromě toho počítá koaliční smlouva německých vlád