top of page
Vyhledat

Pokus o zrušení zákazu jízdy vozidel Euro 5 ve Stuttgartu selhal

Správní soud města Stuttgart, ve zrychleném postupu, se pokusil zabránit dalšímu vymáhání německé ochrany životního prostředí ve formě zákazu vjezdu vozidel Euro 5. Nicméně proces byl neúspěšný.


Vymáhání splnění k zákazu řízení, o kterém rozhodl soud v roce 2018, prozatím tedy nadále pokračuje v přípravách a na vjezdové silnice se již začínají umisťovat zákazové značky. Pro Euro 5 by tedy mělo být stěžejní dokončení prací nad umisťováním zákazových značek a začátkem září by se zákaz měl stát platným.

Zákaz vjezdu vozidel Euro 5 potvrzený Spolkovým správním soudem, by nemusel být striktně uplatňován, pokud by zástupci města Stuttgartu našli prostředky, jak splnit roční limit EU - 40 mikrogramů oxidu dusičitého na metr krychlový na metr vzduchu.

Dosud neexistuje termín pro další jednávání, vzhledem k tomu jaká je situace, čili rok 2020 se stává pro zákaz vjezdu do Stuttgartu pro vozidla Euro 5 prozatím realitou.




24 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Ve slovenském týdeníku Trend vyšel zajímavý rozhovor o problémech v nákladní dopravě. Část z něj je zaměřena na problematiku nedostatku řidičů kamionů. Upozorňujete i na problémy s nedostatkem řidičů

Od 1.1.2023 dojde na Rakouských dálnicích ke zvýšení mýta. Mýtné (v EUR) v Rakousku pro vozidla nad 3,5 t od 1.1.2023 Pohon E/H2 platí pro elektrické nebo vodíkové kamiony Noční tarif platí mezi 22:00

bottom of page