top of page
Vyhledat

V čem spočívá novelizace N561 a nejasnosti kolem ní

Řada zemí, naposledy Rumunsko nebo Švýcarsko, se dožadují vysvětlení novelizace, která tvoří první balíček mobility týkající se reformy mezinárodní silniční dopravy. Ta vyšla v Úředním věstníku Evropské unie a vstoupila dne 20. 8. 2020 v platnost.

Během pár hodin po vstupu nařízení EU č. 1054/2020 v platnost, což nastalo 20.8.2020, se k nám dostaly otázky týkající se jeho aplikace, zejména pokud jde o novinky o době řízení a době odpočinku.


....celý článek si můžou přečíst naši členové zde



Jste již členem a nemáte přístup k tomuto článku? Ujistěte se, že máte správně vytvořený uživatelský účet anebo jste správně přihlášeni vpravo nahoře na stránce (resp. v mobilu na horní položce menu, viz přiložený obrázek)

524 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Ve slovenském týdeníku Trend vyšel zajímavý rozhovor o problémech v nákladní dopravě. Část z něj je zaměřena na problematiku nedostatku řidičů kamionů. Upozorňujete i na problémy s nedostatkem řidičů

Od 1.1.2023 dojde na Rakouských dálnicích ke zvýšení mýta. Mýtné (v EUR) v Rakousku pro vozidla nad 3,5 t od 1.1.2023 Pohon E/H2 platí pro elektrické nebo vodíkové kamiony Noční tarif platí mezi 22:00

bottom of page