top of page
Vyhledat

V čem spočívá novelizace N561 a nejasnosti kolem ní

Řada zemí, naposledy Rumunsko nebo Švýcarsko, se dožadují vysvětlení novelizace, která tvoří první balíček mobility týkající se reformy mezinárodní silniční dopravy. Ta vyšla v Úředním věstníku Evropské unie a vstoupila dne 20. 8. 2020 v platnost.

Během pár hodin po vstupu nařízení EU č. 1054/2020 v platnost, což nastalo 20.8.2020, se k nám dostaly otázky týkající se jeho aplikace, zejména pokud jde o novinky o době řízení a době odpočinku.


....celý článek si můžou přečíst naši členové zde



Jste již členem a nemáte přístup k tomuto článku? Ujistěte se, že máte správně vytvořený uživatelský účet anebo jste správně přihlášeni vpravo nahoře na stránce (resp. v mobilu na horní položce menu, viz přiložený obrázek)

526 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Mercedes Benz eActros s dojezdem 500 km a rychlým nabíjením

Hlavní překážkou rozvoje elektrických kamionů do běžného provozu je nízký dojezd a dlouhé nabíjení, vzhledem k veliké baterii potřebné pro tšžký kamion. Dosud se elektrické nákladní vozy uvažovali jen

České dopravce vytlačuje konkurence z Východní Evropy

Ještě loni slovenský Česmad varoval, že brzy někteří zákazníci neseženou dopravu, protože na trhu není dostatek řidičů kamionů. Uplynula krátká doba a situace je dramaticky jiná. Objem zakázek na trhu

bottom of page