top of page
Vyhledat

Změny zákazů v Rakousku na vybraných úsecích

Na základě § 42 odst. 5 nařízení o silničním provozu se předepisuje nové omezení v Rakousku pro vozidla jakými jsou tahače nebo návěsové soupravy s maximální hmotností vozidla v celkové hmotnosti vyšší než 7,5 tuny a nákladní vozidla s přívěsy, u nichž je součet maximální hmotnosti vozidla obou vozidel vyšší než 7,5 t takto:

1. o všech sobotách od 25. července 2020 do 29. srpna 2020 s výjimkou 15. srpna 2020 od 7:00 do 15:00 a 3. října 2020 od 0:00 do 22:00, pokud cílem cesty v Německu je nebo by měl být průjezd přes Německo, na dálnici A12 Inntal a na dálnici A 13 Brenner


2. o všech sobotách od 25. července 2020 do 29. srpna 2020 od 8:00 do 15:00 mimo zajíždění a vyjíždění z oblasti v obou směrech

  • Loferer Straße B 178 z Loferu do Wörglu

  • Ennstalstrasse B320 od silničního kilometru 4 500

  • Seefelder Straße B 177 v celé oblasti

  • Fernpassstraße B 179 od Nassereith po Biberwier

  • Achensee Straße B 181 v celé oblasti

3. o všech sobotách od 25. července 2020 do 29. srpna 2020 od 8:00 do 15:00 je zákaz jízdy na dálnici A4 od křižovatky Schwechat k státní hranici Nickelsdorf v obou směrech, s výjimkou vjíždění a vyjíždění pro účel obsluhy vozidly do a z okresů

  • Neusiedl am See

  • Eisenstadt

  • okolí Eisenstadt

  • Rust

  • Mattersburg

  • Bruck an der Leitha

  • Gänserndorf

  • Korneuburg

Ze zákazů řízení uvedených v § 1 Z 1, 2 a 3 jsou vyloučeny přepravy výhradně pro přepravu

  • jatečných nebo zemědělského skotu a zvířat

  • poštovních zásilek a periodických tiskových jednotek

  • dodávku nápojů v turistických oblastech, dodávku benzínových pump, restaurací a akcí nebo oprav chladicích systémů

  • odtahovou službu, pomoc při poruchách, použití v katastrofických situacích

  • lékařská péče

  • používání vozidel společnosti pro údržbu silnic

  • výstavby silnic a železnic, používání vozidel veřejné bezpečnostní služby, hasičské služby, likvidace odpadu , provozování čistíren odpadních vod nebo slouží k používání pravidelných dopravních prostředků k udržování pravidelného pravidelného provozu,jakož i výlety s vozidly podle typu showmana

  • cesty, které slouží výhradně k přepravě zboží z letiště nebo na letiště 

  • jízdy v kombinované nákladní železniční a silniční dopravě od odesílatele k nejbližší technicky vhodné nakládací stanici nebo od nejbližší technicky vhodné vykládací stanice k příjemci a zpět k další nakládací místech za předpokladu, že je přiložen kompletně vyplněný doklad, který prokazuje, že vozidlo nebo jeho nástavby, kontejnery, jsou přepravovány po železnici nebo již byly přepravovány

Výjimku také tvoří řízení vozidel uvedených výše, protože jsou spojené s prázdnými jízdami v době do 10:00 hod. Do místa bydliště řidiče, sídla společnosti, nákladních terminálů, loděnice, trvalého umístění vozidla nebo na místo které podnikatel poskytuje řidiči odpovídající možnost návratu pomocí veřejné dopravy nebo služebního automobilu.


Chcete mít i v budoucnu přístup k takovýmto článkům o zákazech? Staňte se našimi členy ještě dnes na www.d365.cz/clenstvi



121 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Ve slovenském týdeníku Trend vyšel zajímavý rozhovor o problémech v nákladní dopravě. Část z něj je zaměřena na problematiku nedostatku řidičů kamionů. Upozorňujete i na problémy s nedostatkem řidičů

Od 1.1.2023 dojde na Rakouských dálnicích ke zvýšení mýta. Mýtné (v EUR) v Rakousku pro vozidla nad 3,5 t od 1.1.2023 Pohon E/H2 platí pro elektrické nebo vodíkové kamiony Noční tarif platí mezi 22:00

bottom of page